Metal Thrashing Mad. Kliudžiau.

Katė klausosi metaloKatė išgirdo metalą. Ir dabar jai šokas.
Katė klausosi metalo

Kašaras miauktelėjo apie metalą. Taip kad dabar jam bus šokas, nes jau leidžiasi ant jo sunkus kaustytas čebatas, kurio jis taip bijojo ir kurį jis garbina, kaip dievą ir kurį taip gyrė, nes jis žino, ko jam reikia bijot.

Šiandien bus ypatinga diena čia, nes šiandien aš parodysiu katėms jų vietą, nes aš labai ilgai laukiau tos progos, kai galėsiu parašyti apie tai, kaip mirtinos metalo katės yra panaudojamos pagal paskirtį. Ir štai ta proga atėjo.

Tuo džiaugsmu jūs dabar galėsite pasismaginti todėl, kad Leo Lenox čia parašė apie Thrash Metal šaknis tokį post-thrash periodo diskursą, kuris yra išties atviras išpuolis prieš jus, mano brangūs gerbėjai. Tai yra kažkas panašaus, kaip, atleiskite, tokie atvejai, kai nesakysiu, kokiomis chirurginėmis procedūromis apdirbtos katės nesakysiu kokio turinio pričiurškia į gerbiamų svečių batus. Štai tada šeimininkai, pamatę, ką katė pridarė, ją žiauriai nubaudžia visų svečių akivaizdoje. Tai panašiai ir čia bus. Ir ta katė jau nujaučia šitai.

Pirmiausiai, aiškumo dėlei, turiu pasakyti, kad Leo Lenox išvis yra kažkoks abejotinas nemetalistas, nes kai šarino savo postą ant Google+, tai netgi pasidrovėjo parašyti žodį „bybys“ ar netgi kukliai parašyti „pimpalas“, todėl kaip kokia sausainius čiulpianti dvylikametė mergaitė parašė atspėkit, ką?

Jis parašė žodį „penis“! Aš jums čia galiu užgarantuoti, kad jis labai susidrovėjęs kikeno, dėdamas kažkokio ten James Hetfield nuotrauką, kurioje pastarasis dročina savo pimpalą. Čia aš negaliu neigti, kad nuotrauka bloga, nes ji išties atspindi visą Metallica kūrybą nuo pat pradžių iki galo, todėl ji išties yra esminė to straipsnio vinis.

O paskui dar ponas Leo Lenox parašė, kad esą šitai yra pankiškumo požymis. Pagal tokį Leo Lenox pareiškimą gautųsi, esą visi, kas tik dročina pimpalą, yra pankai. Čia panašiai, kaip tas ponas būtų pasakęs, esą visi, kas valgo kotletus, yra metalistai. Arba visi, kas šika į klozetą, yra gėjai. Arba visi, kas skaito knygas, yra mokytojai. Arba visi, kas isteriškai garsiai nesavu balsu isteriškai cypia, kai užmini uodegą, yra katės. Tiesa, dėl pastarojo teiginio aš visgi nesiginčysiu, nes tai yra tiesa.

Nors šiaip tai tikrąja straipsnio vinimi tenai buvo pusę viso teksto užimantis pasažas apie tai, kaip baisiai atrodo kaustyti čebatai, kaip jie skaudžiai spiria ir koks tai siaubingas daiktas. Šitai atskleidžia visą Leo Lenox požiūrį, nes jau kas, kas, bet katė tikrai puikiai žino, kaip skaudžiai spiria čebatas. Todėl pusę straipsnio ir skyrė religinei odei apie siaubingai spiriančius batus.

Čia aš daugiau neanalizuosiu pono Leo Lenox pasisakymų. Nes jis dar ten pasakojo, kad trešeriai nešioja baltus kedus, o Megadeth ir Kreator groja su sintezatoriais. Ir dar belenkokių panašių dalykų. Čia galim dabar pastebėti tik paskutinį faktą: ponas Leo Lenox yra katė. Taip kad čia senu metaliūgišku eilėraštuku aš ir užbaigsiu visą įžangą:

Pamačiau aš katę storą,
Spyriau ją aukštai į orą.
Ji nukrito šalimais,
Išsitaškiusi kraujais.

Todėl dabar apie Thrash Metal ištakas aš jums parašysiu tiesiog nesigilindamas į visokias subtilybes (ir jau tikrai nekartosiu to marginaliai nusmurgusių pasakojimų apie kokius nors „big four“, kažkokias koverines metalikas ar pan.), o tiesiog vieną-kitą gabalą duosiu pramaišiui su šiokiais tokiais faktais iš metalo muzikos istorijos. Nes čia nėra, ką kalbėti. Beje, ar žinote, kodėl katės taip garsiai miaukia? Ogi todėl, kad per visą jų kaukolės tūrį yra rezonansinė ertmė. Bet čia tarp kitko, nes išties kalba apie muziką, o ne apie visokius gyvius, gyvenančius kartu su pankais šiukšlių konteineriuose.

Aš pradėsiu nuo ryškaus ryškaus Thrash Metal gabalo, kurį kadaise sugrojo Sepultura – daugybę metų ignoruota brazilų grupė, kuri taip ir būtų užmiršta, jei ne tai, kad kažkokiu būdu visgi per veik 10 gyvavimo metų ir nuostabaus grojimo sugebėjo prasimušti į JAV. Istorija tikrai netipiška, nes daugumai gerų Thrash grupių šito padaryti nepavyko. Bet kol kas neesmė. Štai jums grynai instrumentinis kūrinys, kuris jau pasakys, kas ten dedasi mūsų nagrinėtos užs