Jaunosios kartos auklėjime muzika vaidina ne antraeilį vaidmenį. Kultūrinis švietimas ir vaiko supažindinimas su grožiu turi būti atliekamas nuo mažų dienų. Tik ankstyvame amžiuje pradėjus supažindinimą su kūryba, galima išugdyti visapusišką ir brandžią asmenybę. Todėl neturime nuleisti negirdom kai vaikas nori susipažinti su šiuolaikinės muzikos srovėm. Tam yra pajungta muzikalinio ugdymo programa ir leis supažindinti su kultūra labiau.
Kartais tenka susidurti su nepamatuotu požiūriu kad muzikinis auklėjimas yra nesvarbus. Šitą faktą turime paneigti nes jis neatsižvelgia į kūribinę asmens ugdymo dalį. Nepakanka, kad vaikas mokėtų naudotis peiliu ar plaktuku. Jam turi būti išlavintas ir aukštesnis supratimas kad tai galima daryt meniškai. Tėveliai turėtų pasistengti kad vaikas turėtų visapusišką išsilavinimą ir supratimas būtų ne tik kaip naudotis tais įrankiais, bet ir dvasinga asmenybė.
Nevalia prileisti kad vaikas tik turi atlikinėti mechaniškus darbus. Turi būti išugdyta ir kūrybinė sudedamoji kuri leis harmoningai vystytis asmenybei toliau. Kūrybingas vaikų darbelių darymas leidžia pasiekti gerus rezultatus ikimokyklinio amžiaus aklėjime.
Šį straipsnį parašė Rokiškis Rabinovičius
Aš esu jūsų numylėtas ir garbinamas žiurkėnas. Mano pagrindinis blogas - Rokiškis Rabinovičius. Galite mane susirasti ir ant kokio Google Plus, kur aš irgi esu Rokiškis Rabinovičius+.
- Web |
- Google+ |
- More Posts (145)
Vaikų kūrybiškumo ugdymas daro juos operatyviau besiorientuojančiais besikeičiančioje aplinkoje, imlesniais naujovėms ir gebančiais jas kūrybiškai pritaikyti praktikoje, ieškančiais kūrybingų sprendimų, drąsiai atliepiančiais iššūkius ir konkurencingesniais bei kompetetingesniais profesionalais, ateities piliečiais.
Kai įprastas, sustabarėjęs mokymasis ir požiūris į jį nebepajėgia atlikti savo misijos, į pagalbą ateina kūrybiški sprendimai, pakeičiantys nusistovėjusius stereotipus ir įnešantis novatoriškų naujovių – padarantys mokymąsi įdomiu, patraukliu, motyvuojančiu.
Jeigu, lavindami vaiko lipdybos įgūdžius, pasitelkiame tam kraują ir ginklus, tai turėtume tikėtis, jog ilgainiui jauno žmogaus sąmonėje agresiją išstums lavėjantis estetikos pojūtis. Priešingu atveju galime vaikus išmokyti ne tik kurti, bet ir griauti…
Neabejotinai tenka pritarti, kad vaiko auklėjimo procesas neturi būti standartiškas, todėl reikia atsinešti į klausimą kūrybingai. Vaiko asmenybės brendimas turi būti varžomas tiktai tinkamais būdais. Negalima daleisti, kad nomenklatūriškas ir sustabarėjęs požiūris trukdytų atsinešti į vaiko kūrybinės asmenybės ugdymą.